Особливості ремонту офісу. Що потрібно знати

Ремонт і обробка офісу істотно відрізняються від ремонту житлового приміщення (будинку, або квартири). Основні особливості ремонтних робіт в офісному приміщенні - це швидкість (терміни) і якість.

Здесь вы сможете сделать лотерейные билеты за быстрое время и недорого.

Ви вже знаєте, що інтер'єр і оформлення офісу повинні відповідати наступним вимогам:

● Ергономіка.

● Функціональність.

● Практичність.

● Презентабельність.

● Економічність.

Таким чином, у капітального, або косметичного ремонту офісу багато цілей і завдань, які безпосередньо впливають на результативність персоналу, а також імідж компанії в очах клієнтів. Більш того, непрофесійний і неякісний ремонт може перешкоджати подальшому розвитку компанії.

Що потрібно знати для якісного ремонту офісу.

В основному багато підприємців орендують офіси. Це хороша можливість для швидкого старту і певної економії. При цьому найчастіше знятий офіс потребує ремонту, в основному косметичного, а іноді і капітального. Тому вигідніше взяти в оренду недороге приміщення і самостійно зробити ремонт, причому нерідко власники приміщень дозволяють включити витрати на ремонт в рахунок щомісячної орендної плати.

1) Робити ремонт і не заважати оточуючим:

Перше, на що потрібно звернути увагу, якщо ви плануєте ремонт в приміщенні, яке знаходитися в бізнес, або торговому центрі, потрібно врахувати, що навколо працює велика кількість фірм. Таким чином, ваші ремонтні та оздоблювальні роботи не повинні заважати оточуючим. Тому при виборі підрядника потрібно дізнатися, за яким графіком можуть працювати бригади будівельників. Відразу відзначимо, що наші бригади СКГород можуть працювати в режимі 24/7. Ми можемо узгодити зручний графік і, таким чином, ремонтні роботи не завадять вашим сусідам.

2) Час - гроші. Терміни мають значення:

По-друге, принципово важливим для виконання ремонтних робіт в офісі є терміни і швидкість робіт. Кожен день простою бізнесу, або робота співробітників по домівках - це недоотриманий прибуток. Крім того ви в цей час платите орендну плату. Саме тому ремонт офісу в 90% випадків - це терміновий ремонт і важливо, щоб підрядник міг гарантувати дотримання цих термінів. На відміну від багатьох підрядників наша компанія гарантує терміни, або повертає до 30% вартості робіт за кошторисом.

3) Вибір стилю і дизайну офісу:

Потрібно визначитися з баченням оформлення офісу, щоб ви змогли сформулювати свої ідеї та побажання по дизайну офісного інтер'єру на етапі розробки дизайн-проекту. Більш докладно про стилях і дизайні приміщень ви зможете дізнатися в нашій рубриці: Стилі і дизайн.

4) Планування приміщення:

Відразу необхідно продумати планування приміщення, враховуючи кількість робочих місць, плюс потрібно закладати кілька запасних, на випадок розширення штату. Важливо пам'ятати, що кожен квадратний метр вашого приміщення, за яке ви платите оренду, має свою вартість і повинен приносити вам користь і окупати витрати. Тому звертайтеся тільки до експертів в області розробки дизайн - проектів, які мають багаторічний досвід планування та дизайну офісів.

5) Системи кондиціонування і вентиляції:

Свіжий чисте повітря необхідний в приміщенні для ефективної роботи персоналу. Для правильного розрахунку систем вентиляції і установки кондиціонерів вам знадобитися допомога фахівців. Щоб створити комфортне середовище потрібно врахувати розташування офісу в будівлі, особливості конструкції і матеріалів будівлі і його теплоізоляційних властивостей. Крім того необхідно пропорційно розмістити обладнання, щоб свіже повітря поширювався рівномірно по всьому об'єму приміщення.

6) Електропроводка:

Схему розміщення електрообладнання та комунікацій необхідно складати по вже наявним планом розташування робочих місць та інших зон офісу. Це дозволить раціонально використовувати матеріали та обладнання, і в підсумку в офісі буде дуже зручна мережа.

7) Раціональне використання природних просторів:

Не варто забувати про вбудованих елементах планування і дизайну. Наприклад, замість стандартного підвіконня можна зробити стіл, ніші і прорізи можна використовувати для вбудованих меблів. Це в цілому дозволить ефективно використовувати простір і візуально створить більше вільного місця.

8) Вибір будівельних і оздоблювальних матеріалів:

Цій темі ми присвятимо не одну окрему статтю. Дуже важливо враховувати специфіку офісу і обсяг відвідувачів і працівників, які будуть в ньому щодня бути присутніми, щоб потім не довелося переплачувати і ще раз робити ремонт. Простий приклад, якщо в офісі щодня планується великий потік людей, то побутовий лінолеум, або ламінат - не найкращий вибір для підлоги. Потрібні більш зносостійкі матеріали підлогового покриття, наприклад, керамогранітна плитка.

Особенности выбора качественной одежды

Использование ландшафтного дизайна

Особливості ціноутворення на ринку нерухомості

Стоимость Ремонта Офисных Помещений

Особливості меблів для кафе